gurup tecavüz   Leave a comment

Slm ben serap ahmet die bir erkek arkadaşım var 25 yaşında yakışıklı biri çılgında yaşıyorduk ve birgün içki içip sarhoş oldum ahmet beni soyarak yarı baygın bi halde kızlıgımı bozdu canım çok yanmıştı o gunden sonra o kibar ahmet gtti yerine başkası geldi sanki neyse ahmet deliler gibi yiyiyor içiyor olduk olmadık her yerde ben serabı evire çevire sikiyordu ve beni siktinde kameraya aldı bana serap yeni kızlar bul yoksa kasedi annenler izler dedi bnde tamam deyip ilk arkadaşım aslıyı ayarladım sonra pakize serpil funda esma ezgi komşusu gülten ela yeliz meltem ilknur derken 11 tane kız ayarladım hepsinin kızlıgını ahmet resmen zorla tecevuz ederek bozdu 11 çıtır kızı sikmiş kameraya almış kızxlara artık bnm malımsınz ne dersem o yoksa sizin için ii olmaz bu kasetler ailenze gder dierek tehtit ederek hepimizi kendne seks kölesi yaptı bnle tam 12 kız olmuştuk ahmet ezginin mankenlik ajansındaki 3 kızada kafayı takmış ezgiden onlarıda istemşti ezgi kızları evnde içirip sarhoş ederek ahmeti ewe aldı ahmet 3 ünnde kızlını tek gecede bozup kameraya alarak onlarıda kendine seks kölesi yaparak 15 kızı bagladı kndne siki kalktıkça bizi sırayla sikiyor bazen 15 imizi soyup yalatıyor 1 bir sokup çıkarıyordu ve ahmet sonunda ilk aslıyı satmaya başladı 5 arkadaşıyla ewe gelmiş herbirinden 100 tl alarak aslıyı çarıp soymuş yaragını aslının agzına vererek işşte beyler aslı bu işini bilir bu onun hoşuna gdyr diyerek aslının agzına veriyordu aslı her nekadar istemesede 5 erkegn oırtasında kaldı ahmet kenara oturdu aslı kaçmaya çalışıyor erkekler aslıyı sıkıca tutmuş biri ayakta amına biridre zorla götüne sokuyor aslı bas bas bagrıyor bırakın bni die yalvarıyordu ama NAFİLE biri amına biri götüne biri agzına 2 kişide sırayla eline veriyor aslıyı ewire çevire sikiyorlardı yaklaşık 2 saat sonra 5 erkek boşaldı aslıyı bıraktı aslı yataktan dogrulamıyor inm inm inlyrdu ahmet gttkçe kndni aşıyor zorla ve sırayla gulteni ezgiyi 2 manken kızı esmayı elayı yelizi meltemi sırayla zorla satıyor kızlar tanımadı adamlar tarafından tecavuze ugruyor hayvan gizi sikiliyorlar yarra yiyiyorlardı ahmet hergun agzımı sikiyor am göt bana giriyoır bir beni satmıyordu ve kendi yeni ayarladıgı kızları gizem ve merve dönertaşı çatır çatır sikiyor 3 lü gurup yapıyorduk dier 11 kızı 1 haftalına 30 milyara 30 erkege sattı kızlar ordan döndugunde tam br orospu olmuş müşterileri artmış gunluk en az 7 muşterileri oluyrdu ahmette bu ara mercedesini villasını çoktan almıştı bizede bir apt almış 4 katlı orda yaşıyruz artık ahmet diledgnde içimzden brni yada bi kaçımızı sikiyor gderkende yanınsda 2 v3 kişi gtrup mşterye veryrdu meltem ve ela çok zayıf çıtı pıtı kız oldukları için her erkegn arzuladıgı kızlar gurubndaydı o yuzden saatline 3 4 kişilik guruba gdyur yarra yiyip geliyrdu 5 yıuldır nbu böyle aramıza yeni katılanlar arasında 7 liseli 4 ünili 3 dul 3 18 lik 3 te ewli ama kaçamak yapan var anlıycanız 20 kişi daha katıldı bense sadece ahmete hzmet edyrum ahmetten gzli sadece 3 erkekle yattım onuda ben istemedm bar çıkısında ahmet almaya gelmeyınce bız bırakalım deyp arabalarına aldılar tenha bi yere götürüp bana tecavuz ettiler ormanlık bi alanda ben serabı bagırta bagırta siktilr 3 erkk bana tecavuz edip ormanda çırıl çıplak bırakıp gtti hayvan gbi sikmişlerdi 2 gun götumun üzerne oturamadım ama ahmetn haberi olsyadfı eger bende saatar die söleyemedm boşver ahmet bana ytyr toplm : 32 kız ahmete çalışıyor ahmet hala daha genç kızları düşürüyor bzm sayemzde

Posted 30 Ekim 2010 by asbarakus in tecavüz hikayeleri

Yorum bırakın