onbeş yıldır kayınpederim ve kocama karılık yapıyorum   Leave a comment

onbeş yıldır kayınpederim ve kocama karılık yapıyorum
yaşamaya devam ettiğim olay onbeş yıl önce başladı evle iki yıl olmuştu kaynanam bevat etti kocam tek çoçuk olduğu için kayınpederim artık bizde kalmaya başladı aradan üç ay geçmişti kocam ustalarla işe gidiyor kayınpederim nalbura bakıyordu kayınpederim kahveye gitmiyor eve erken geliyordu o gün gündüzden banyo yapmış kilotumu banyoda çamaşır sepetine koymuştum akşam kayınpederim gelince oglu gelinceye kadar onunda banyo yapmasını söyledim banyoyapıp çıktı çamaşırları makineye koymak için banyoya girdim kilotumu alınca bir islaklık farkettim bakınca şok oldum kilotumun içi bel doluydu çok tahrik olmuştum kapıyı kitledim altımdaki kilotu çıkarıp belli kilotu giydim kayınpederimin belleri amıma bulaşıyordu kendimi ufalıyarak zevke geldim artık kayınpederimi kocam gibi hissediyordum aradan günler geçti ben kayınpederimi iyice tahrik etmek için her şeyi yapıyordum dar taytlar giyiyordum onu deli ediyordum beni seyrettikce aşofmanının altında siki kalkıp belli oluyordu aradan beş altı ay geçti bir gün kocam bodrumda biriş var birhafta ustalarla gidecez dedi şeytan aklıma girmişti kendimi kayınpederime siktirmek için tam fırsatıydı ertesi gün kocam gitti akşam kayınpederim geldi benbeyaz dar bir tayt giydim altınada siya tanga taytın agını biraz amım gözükecek şekilde yırtım yemek yedik salona geçtik onunkarşısındaki koltuga oturdum gaste okur gibi yapıp yavaş yavaş bacaklarımı açtım karşıdan öyle bir bacaklarımın arasına bakıyorduki vitrinin aynasından görüyordum ufalanıp duruyordu bir türlü cesaret edip beni sikemedi ama çoktahrik olmuştum onun sikini içime almak istiyordum kocam yorgun oldugu zamanlar kullanmak için viyagra alıyordu aklıma birtane çayla buna verip iyice bunu azdırayım dedim çayna koyup içirdim aradan yarım saat geçtiyatma zamanı geldi kayınpederim salonda yatıyordu kırkbeş yaşındaydı hafif prostatı vardı yattıktan bir saat sonra mutlaka tuvalete çıkıyordu tuvalet tam bizim yatak odasının karşısındaydı yatak odasının kapusunu yarım açık bıraktım gece lambasını azıcık açtım kayınpederimin tuvalete gelmesini beklemeye başladım salonun kapusu açılıncayorganı başıma dogru toplayıp bacaklarımı iyice sikiş pozusyonuna getirdim tangamı amımın içine gömdüm tuvaletin önüne gelince donup kaldı öyle bir bakışı vardıki ben dolabın aynasından onu seyrediyordum inanın siki kilottan dışarı çıkmıştı baktım yine gelmiyor kendimi okşamaya başladım artık dayanamadı öyle bir ben yalayışı vardıki her yerimi kudurmuş gibi yalıyordu hemen üzerime çıktı öyle bir içime soktuki sanki kol girdi siki oglunun sikinden çok büyüktü beş onsaniye gerkinip hemen içime boşaldı ben zevke gelmemiştim ondakka sonra yine dudaklarıma yapıştı o gece iki kez sikti beni beraber yattık sabahleyin onun sikini amıma sokmasıyla uyandı yan yatıyordum yine beni sikiyordu o gün akşamı zor ettim gelince hemen beni dudaklarımdan optü beni yatak odasına götürüp soyundurmaya başladı bu böyle onbeşnyıldır devam ediyor gece kocam sikiyor saba işe gidincede kayınpederime karılık yapıyorum iki çoçugum oldu babaları hangisi bilmiyorum

Posted 30 Ekim 2010 by asbarakus in ensest hikayeler

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

