abimin arkadaşıyla ilk tecrübem   Leave a comment

merhaba arkadaşlar ben konya yaşıyorum we adım sibel bu anımı ilk defa sizlerle paylaşmak istiyorum

abimn bi arkadası wardı ozamanlar 16 yasındayım bundan 3 sene once asıktım ona cok tatlı birisiydi bazen abimin yanına ewe gelirlerdi ona sarılmak opmek için elimden geleni yapardım ama yüz wermezdi bana cevresinde cok kız wardı we abimle konustuklarını dinlerdim bazen hangi kızla naptıgını …
birgün yine bizim ewe geldi bende annemle konustum we odevim oldugunu onun bana yardım etmesi gerektigini soledim we annemde tamaam dedi we ona soledim oda tamam dedi ilk baslarda o bize gelip ders anlatıyordu ama ona bakmaktan ders filan dinlemiyordum birgün okul çıkısı abimcim bugun ben gelemicem arabam yok die mesaj attı bunun uzerine bende annemi arı¤¤¤¤¤ onlara gidecegimi ders calısacgımızı soledim we onlara gittim okuldan cıktıgım için etegım wardı ve kısaydı kalcalarım we goguslerim biraz iridir bundan etkılenmiş olmalı ders anlatırken elini bacagıma koymaya filan basladı bende etkienyrdum tabi bi sure sonra sıkıldık biras muhabbet edelim dedi bende tamam dedim bana sorular sormaya basladı hic birisiyle opustunmu filan normal sorular yani bi anda hic bi erkeğın yarranı gordunmu dedi şok oldum we hayr dedim peki hic bi erkek senn amını gordumu dedi hyr dedim son bi soru daha sorucam dedi ewt sor dedim birisiyle ilişkiye girmek isteseydın bu kım olurdu doruyu solıceksin ama dedi bende tamam kım dedi sen dedim bunu ardından hic bi erkegin yarranı gormemestn demi gormek istermisin dedi cok hecanlı bi şekilde ewet dedim we pantalonunu indirdi kocaman bi şeyi wardı kalbim gum gum atıyordu suratım sıcacık oldunu hissettim bunun uzerine amını gostercekmssn ya dedi ılk defa ben gorıyım dedi bende ilk basta biraz utandım ama bacagımı ole bir oksuodukı dayanamadım we etegımı yavasca hava kaldırdım kilotlu corabımla ıc camasırımı yarıya kadar indirdim guldu ve cok güzelms bu dedi ve yalamaya basladı engel olmak istiyordum ama cok zewk alıyodum olmadım ve devam etti yavas yavas goguslerimi sıkıstrmaya basladı zewkten titriodum resmen we beni soymaya basladı kendiside soyundu yataga yattık ve gogusumu emmeye basladı napcagımı bilmiodum sadece o zewkı yasıodum we elimi yarragına goturdu ona 31 cekmeye basladım bende sonra tekrar ¤¤¤¤¤ yalamaya basladı bu sırada bende onun kini yalıodum ama zewkten ucuorum resmen sonra beni sırt ustu yatırdı bacaklarımı actı ve aletini surtmeye basladı cok zewk alıodum ve cılık attım sok artık die bunu dememle bırlıkte anıden bir soktu içine ole bi acı yoktu hayatımda cok kotu acımıstı ama ileri geri gele gide acı zewke donustu artık acı hissetmiodum cok hızlandı ve kocamsın die bagırmaya basladım ona bunu bi 15 dk yaptı ve ben titriyerek bosaldımm yataga oturdum bı baktım yatak hep kan ona baktım sırıl sıklam ter olmus hertarafı sonra nasıldım die sordum ona idare eder erken bosaldın die dalga gecti benmle sonra ewe gtti canım hala onu istiyrdu elimle filan denedim ama onunki gibi olmuyordu ertesi gün bidaha gittim ve tekrar yattık ve ogunden beride hayatımda sex olmadan yapamıorumm….

Posted 30 Ekim 2010 by asbarakus in liseli kız hikayeleri

Bir Cevap Yazın

