Animal   Leave a comment

slm ben sexsi hep merek etmişimdir bir gün cet yapıyordumnikim bir ciftle tanıştım birde kopekleri rodi vardı istersem 3 ilebirlikte olabilecegimi söyledirler onlara tel num verdim 00 00 beniarayacaklarına söz verdiler bende her zamanki ki gibi bişey cıkmayacagımıbildiğim icin önemsemedim ama saat 12 oldugunda beni gercekten aradılar ha onlarizmirden serpil ve servet bede de kütahyadan ilkay neyse tel sexden bahsettikbenden onlar ne isterlerse istesinler yapmamı istediler bende ok dedim.cumartesi sabah izmire geldim beni garajdan aldılar ikiside cok tatlı insanlarservet 30 serpil 27 yaşlarındalar eve geldigimizde birer kadeh ictikten sonrabenim soyunmamı istediler bu arada ikisi bilikte karşında sevişmeye başladılartabiki onlarda cırılcıplak kalmışlardı serpil iceriye gecip rodiyi getirdi erkekbir köpek bana onu penisini yalamamı söylediler benim arayıpta bulamadıgım bişeydi bu elimi rodinin altına götürdüm onun penisini okşaya okşaya dışarıyacıkartım sonra altına yattım yalamaya başladım yaladıkca büyordu kocama olduagzıma sıgmıyordu göz ucumla onlara baktıgımda coktan kendilerinden gecmişlerserpil servetin penisini yalıyor servette serpilin amını yalıyordu ikisidebagıra bagıra boşaldılar servet benim yanıma geldi beni köpek posuzyonunagetirdi ve arka deliğimi yalamaya başladı serpilde yaragımı yalıyordu alttanrodiyi arkama getirdi arka deliğimi rodi yalamaya başladı cok herika birduyguydu bu sora rodi üzerime cıkmaya calıştı ama başarılı olamadı servetüzerime cıkardı penisini benim göt deliğime ayarladı rodi öyle bir giriş yaptıkigözlerimde şimşekler caktı nede olsa ilk oluyordu avazım cıktıgı kadar bagırdımaltta serpil hızlı bir sekilde yaragımı yalıyor rodi şittetli bir şekilde benisikiyordu kac kez geldiğimi hatırlamıyorum rodi tüm döllerini icime boşalttıserpilin her tarafı benim döllerimle doldu servet kopegi yabaşca cekti üzerimdenşimdi beni seyredin dedi rodinin penisini tekrar diriltmek icin yalamaya başladıserpilde benim yaragımı agzına aldı öyle bir sonuruyordu ki götümün acısınıunuttum servet rodinin yargını tekrar kaldırdı poposuna biraz krem sürdü verodiyi üzerine cıkarttı servet benden ustahydı sanırım rodi bir hamlade servetinicine girdi köpegi durdurmak imkansızdı deli gibi gidip geliyor servet altındazevk cıglıkları atıyordu .bende serpili köpek posuzyonuna getirdim yaragımıpoposuna dayadım rodi gibi hızlı bir giriş yaptım saten am sularından arkasısulu bir şeftaliye benziyordu zorlanmadan icine ta derinliklerine kadar yaragımıicine soktum hızlı bir şekilde serpili sikmeye başladım cıkardıgımız sesikimizide tahrik etmiş şak suk sesler arasında ben dahada hızlandım benimhayalarım serpilin poposunu dövüyordu servetin benim ve serpilin sesleri odanınicinde yankılanıyordu serpil iki kez boşalmıştı bile ben bir kez boşaldıgım icingec geldim ama harikaydı boşalırken yaragımı cıkartım serpilin agzına verdimhepsini serpil yaladı yuttu bu beni dahada azdırdı serpilin dudaklarına yumuldumkendi döllerimi delicesine serpilin agzından yaladım yuttum bu arada rodi gelmekbilmiyor serveti haşat etmiş servet deli gibi bagırıyor bagıra bagıra başalmıştıserpil koşarak rodiyi cekti aman allahım one rodinin yaragı kacaman olmuş onunasıl iceme aldıgımı anlamadım ama buhteşem bir zevk ti bu bir dahaki sefererodi serpili ben serveti servet beni nasıl siktiğini anlatacagım

Posted 30 Ekim 2010 by asbarakus in hayvanlarla sex hikayeleri

Bir Cevap Yazın

