Boğa Boğalığını Yaptı   Leave a comment

merhaba ben başak izmitte oturuyorum.19 yasındayım ev kızıyım sizebasımdan geçen bir hikayemi anlatacağım

ağustos ayında ailemle beraber köye gittik babam yıllık izindeydi köyde dedemve babaannem varve onların birkaçtanede sığırı var.koyde olacak bir düğünalışverişi için annem babam ve dedem şehre gittiler ben ile babaannemkaldıksığırlara yem verilecekti babannem yaşlı olduğu için ben veririm dedim veahıra gittim ahırda bir inek ve birde boğa vardı boğa sikini cıkarmış inekleurasıyordu bende bunu gorünce heyecanlandım yavas yavas yaklastım boğaya sikikocaman ve cok kalındı acaba bu sik bana girse neolur diyordumiyice sokuldum boğaya elimi boyaya sürmeye başladım onu oksuyordum yavaş yavaşsikine yaklasmıstım boğada artık inekle urasmayı bırakmıs uslu uslu duruyorduaşağıya egilerek sikini iyiçe avuçladım hayatımda ilk kez bir sikedokunuyordum.sonra karar verdim kendimi bu boğaya siktirecektim azgın olanboğanın siiknii biraz oksadıktan sonra dayanamaz hale gelmiştim ne olursa olsundedim ve aotına doğru girmeye başladım.altında domalmıstım.yavaşça etegimikaldırıp kilotumu asağıya sıyırdım ve boğanın sikini tutarak amcığımı ona doğruittim .siki değmiş ve beni korkutmaya başlamıştı.biraz daha kendimi geri iterekbiraz girmesini istedim boğanın kisi o kadar kalın ve uzundu ki korkuyordum yabirden abanırsa diyordum sonra yavaş yavaş derken boğa bir hamle yaptı birdenabanmaya başladı ve benim kızlığı bozulmamış amaıma en az 30 cm birden soktu benbağırmaya başladım sanki boğazıma gelmişti ama altından kaçamıyordum boğa benisıkıştırmış bir köseye iyice sikiyordu ayaklarıma amımdan kanlar akıyordu sonra boğanın siki birden cıktı ve boğa tekra belini bastırncacıkan siki bu kez de götüme girmeye başlamış ve ilerliyordu tekrar abandı vesikinin yarısını bu sefer göt deliğime sokmustuben ağlamaya başlamıstım oradakisopayla vurmaya başladım ve boğanın altından çıktım kızlığımı bir boğayavereceğim aklıma bile gelmezdi

Posted 30 Ekim 2010 by asbarakus in hayvanlarla sex hikayeleri

Bir Cevap Yazın

