Köpeğimiz Paşa   Leave a comment

Merhaba benim adım murat 33yaşında 3senelik evliyim karım burcu32yaşında tam sikikmelik . neyse eve geldim ilk işim karıma yapışmak olmuştuopmeye yalamaya başladım amına indim karım yeter sok hadi diyordu bende amınageçiriyordum bir ara ya baktım siki dışarıda bize bakıyor . karı nedersin paşayıda yanımıza allımmı olmaz filan dedi ama sonra gidim yıkadedi .

banyoya götürüp yıkadım yanımıza kırem felan da aldım karım paşnın altına geçipsikini okşamaya başkadı siki yavaşyavaş çıkıyordu . bende amını yalıyordum .dayanamıyıp geçirmeye başladım . 2dk sonra kadar amına boşalmaya başladım .karımdasonra domaldı paşa baştan kokladı sonra karımın üsyüne atladı amabuldurumadı yardımcı olup karımın amına dayadım birhamlede içine girdi karımçığlıklaratmaya başladı bemde alta geçip memelerini yalamaya başladım karım4düncüye boşaldı paşada tıkyok 7. de ikisi birlikate boşalmaya başladı . karımabaktığımda yüzü domates gibi kızarmıştı . karıma hadi gurup yapalım dedim nasılolcak dediğinde benseni paşada beni sikicek dedim tamam dedi .birbirimizin götdeliğini kıremlemeye başladık . karım benim önümde ben paşanınönünde domaldım paşa hemen üstüme atladı ama bulduramadı benim 24 yarra karımıngötüne dayadım paşanınkinide benimkine paşa bir kökledi yarısını aldım benbağırmaya çığlıklar atmaya başladım ben karımı paşada beni sikiyordu . paşanınki içimde büyüyordu karımınla birlikte 8 9 kere boşaldım paşada tık yoktu 45 dkoldu olmadı paşa şiddetle içime boşaldı üçümüzddede derman kalmadı hepimizuyumuşuş kalkatığımda götümün ağrısından yürüyomuyordum ama harika zevk aldımhepinize tavsiye ederim

Posted 30 Ekim 2010 by asbarakus in hayvanlarla sex hikayeleri

Bir Cevap Yazın

