Köpek Grup   Leave a comment

merhaba ben aslı anadoluda bir yerde yaşıyordum o zamanlarda yaşım 18idi liseyi yeni bitirmiştim

ben evde kalıordum ailemde tarla işleri ile ilgileniyorlardı ben gelinlik kızolduğum için beni götürmezlerdi

yine öyle bir gündü bizim bahçedeki köpeğimiz huysuzlanıyordu sürekli havlıyordutabiki ben korkmuştum biraz hemen dışarı çıkıp baktım birde ne göreyim köpeğinbiraz yan tarafına bir köpek gelip yatmış bizimkide ona havlıyormuş.

bende kovalamak istedim fakat beni dinlemiyordu bende biraz yanına doğrugiderek kovaladım ama kalkıp kuyruğunu bacağının arasına alarak yanıma yaklaştısanırım sokak köpeğiydi ve açtı bende acıdım ve ona biraz yemek vermek içiniçeri gittim alıp geldim fakat bizim köpek sürekli havlıyordu bende köpeğigörmezse havlaması kesilir belki diye samanlığa doğru yürüdüm tabiki köpektepeşimden geliyordu neyse içeride öpek yemeğini yerken rahatlamıştı.

tam o sırda gözüme köpeğin arkası takılmıştı köpek dişi idi sanırım bizim kideonun için o kadar çok huysuzlanmıştı bende şimdi sana acıyıp yemeğini verdim amaşimdide kendi köpeğime acıdım oaç ama karnı değil epeyden beri eşleşmiyordukapıyı kapatıp dışarı çıktım ve kendi köpeğimizi çözerek içeri getirdim vekapıyı kapadım köpekler koklaşıyorlardı sanırım bizimkide rahatlıyacaktı ve tamo sırada bizimki atladı ve hemen dişiyi sikmeye başladı ve hemen boşalıp indi buarada bizimki kendi sikini dişide yatarak amını yalıyordu ve aradan 5 dakikageçti tekrar atladı ama bu sefer biraz uzun sürdü ve inince yine aynı yalamaişlemini yaptılar ama bende etkilenmiştim elimi amıma atıp okşamayabaşlamıştımeteğimi yukarı topladığım için dişi hemen meraktan olsa gerek yanımagelerek burnunu amıma dayadı kokladı ve yalamaya başladı çok güzel luyordu benkendimden geçiyordum bu arada erkek dişiye tekrar atladı ve sikmeye başladı dişihem sikiliyor hemde benim amımı yalıyordu ama bende boşalmak üzereydim en sonunda hepimizde rahatladık ama ben yere yıkılmamak içinkendimi hemen yere attım bu arada erkek geldi yanıma ve bu seferde o yalamayabaşladı beni ben iyice kendimden geçmiştim ve artık ne olursa olsun her şeyerazıydım ve bende hemen bir köpek gibi dört ayak üzerine geçip durdum tabikierkek hemen arkama geçti önce kokladı ve sonra yalamaya başladı ben kuduruyordumtam o sırada atladı ve sokmaya çalışıyaordu ama bir türlü olmuyordu neyse benbelimi çukurlaştırıp amımı biraz daha çıkarınca birden biraz girdi ve ben sıktımtabiki ama ne fayda erkek yolunu bulduğunu anşayınca heiç durmadan ileri geriyapıyordu ve her seferinde de biraz daha giriyordu ve sonunda hepsi girmişti benkuduruyordum ama erkek bir türlü boşalmıyordu sanırım yarım saat kadar siktibeni ve sonra büyük bir hışımla boşaldı ve indi be yere yattım ve zor kendimegeldim ama saat epey olduğu için hemen erkeği bağladım ve dişiyide salarak bendeeve girdim hoşçakalın.

Posted 30 Ekim 2010 by asbarakus in hayvanlarla sex hikayeleri

Bir Cevap Yazın

