Tavuğa Yazık Oldu   Leave a comment

O zamanlar18 de var yoktum. Evimiz müstakil 2 katlı bir evdi. Bahçemizde bir kümes iindede3 tavuk bir horoz vardı. hep merak etmişimdir. bir gün öce tavuk horoztarafından sikildiğinde ertisi gün yumurtluyordu. bu kadar çabuk naasıl oluyorderdim kendi kendime. hatta horozun siktiği tavuğu takip eder ertesi günde gidergötünü yoklardım yumurta varmı diye. Bu aradada tavuğun götüne dokunurkenkendimi tarıfsız bir zevk deryasında düşünürdüm. sanki tavukta beni anlar gibioda zevk alır gibi boynunu aşağıya uzatır ve kasılırdı. bir gün bu tavuk kocamanyumurtayı götünden çıkrdığına göre benim yarrağımıda alabileceğini düşünüp,fırsat kollanaya uygun zaman yaratmaya çalıştım ve beklediğim ertesi güngerçekleşmişti. annemler pazara gitmiş ben evde yalnız kalmıştım. Aylardan yazve pazar günü oluğu için mahallede boşdu. Yavaşça tavukları ürkütmeden kümesegirdim. bir tanesini yakalayıp hemen yarrağımı götüne dayadım. Ama ne mümküntavuğun götü kupkuru ve beton gibiydi. aklıma evin içine götürmek ve oradaşampuanlayıp öyle yapmak geldi. tabi hemen uyguladım. Önce tavuğun sesçıkarmaması için gagasını batla sardım. sonra göt deliğine duşu tutarakşampuanla yıkayıp, temizledim.Artık o daracık sıcak tavuğun erkeği olacaktım.yarrığa azıcık şampuan sürdüm ve tavuğu iki elimle tutup yarrağımın üstünehafifçe bastırdım. sanki tavuk “kendimi siktirmem” dercesine götünügevşetmiyordu. ama ben kafaya koymuştum da zadece incitmek istemediğimden sertdavranmıyordum.çünkü sikim şampuanlanınca çok kaygan hale gelmişti. Artık bendengünah gitti diye düşündüm ve biraz sert bir şekilde tavuğun götünü zorladım.aman allahım bu ne zevkti ne kadar güzeldi. Sanki sımsıcak bir mengene sikiminkafasını sikiyordu tabi erkek olarak bu sıkılık hep sikin bir an önce biraz dahaileriye gitmesini ister gibi erkeği uyarır bende aynen yaptım biraz dahabastırınca sikimin yarısı artık tavuğun götünün içindeydi ama bende dayanacakhal kalmamış be bolaşmıştım bile bu arada tavuk kafayı öne atarak uzatnışkasılıyordu. biraz rahatlasın diye sikimi çıkardım. biraz su içirdim. Az sonratekrar tavuğu kucaklamıştım. bu kere sikimde dölleriminde etkisiyle iyice sertve kayganlaşmıştı bir hamlede sertbir şekilde tavuğu kendime doğru sikiminüztüne bir bastırdım. bastırmamla beraber benim koca 22 cmlik sik tavun küçücükvücuduna coop diye giriverdi tavuk birden acı bir sesle boynunu büktü. Ama bendetavuğu görecek hal kalmamış girdiğim zevk girdabında uçuyordum çünkü hayatımdailk defa cinsel münasebette bulunmuştum.

Ancak tavuğu ogün kümese bıraktıktan sonra ertsi gün ölüsünü bulduk. halenüzülüyorum. ama arkadaşlar çok dar sıcak bir delik ile yapılan sikişin zevkigerçekten başka. Tavsiye ederim. Daha sonraları bir çok defa kadın götü siktimhatta bunlardan bir tanesinin ilkiydim ve yaşı 16 idi onunki bile tavuktanaldığım zevki vermedi. Hoşçakalın

Posted 30 Ekim 2010 by asbarakus in hayvanlarla sex hikayeleri

Bir Cevap Yazın

